Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ

 


JUAN CALZADILLA

 

Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ

 

Βασίζομαι στην αλληλεγγύη του καθρέφτη.

Επί πλέον, όμως, θέλω να παίρνει το μέρος μου

όποτε βρίσκομαι μπροστά του. Και να μην περιορίζεται

να με αντιγράφει όπως με βλέπει,

αλλά να γίνεται ο συνεργός μου

που θα καλύπτει όλα μου τα ελαττώματα σαν άλλη μητέρα,

αφαιρώντας τα πάντα: ό,τι είμαι

και ό,τι γίνω.

Θέλω ο καθρέφτης να με δικαιολογεί

και να μη μου λέει λόγια σαν και τούτα:

«Αν είχες ξεχάσει τον εαυτό σου, αφήνοντάς σε σπίτι,

θα είχες προσέξει ότι αυτός που σε πρόδωσε

είναι άλλος. Όχι ο καθρέφτης, αλλά εκείνος που έφυγε

ξωπίσω σου, βιαστικός-βιαστικός, χωρίς παρελθόν,

χωρίς ενοχές, εκείνος που

σε είδε στον καθρέφτη

για μια στιγμή μονάχα

και νόμισες ότι ήσουν εσύ».

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου