Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΥΣ ΜΟΥ

 


BLANCA LUZ BRUM

 

ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΥΣ ΜΟΥ

 

Θα γυρίσουμε στους κάμπους μου·

θ’ αφήσουμε πίσω την πόλη

που μας φαρμακώνει την ψυχή,

που μας κάνει μέταλλο.

Θα γυρίσουμε στους κάμπους μου

που μας κάνουνε κρύσταλλο.

Και στις καταπράσινες πλαγιές

θ’ αρχίσουμε να περπατάμε

εύθυμοι και αλητήριοι

πολύ μακριά πια απ’ την πόλη...

Και στις καταπράσινες πλαγιές

θα ξαναγαπηθούμε.

Στις χρυσές θα πάμε έπειτα

του καλαμποκιού τις θημωνιές·

και φορώντας ηλιόλουστα πέδιλα

να κοιμηθώ θα με βάλεις.

Στις χρυσές θα πάμε

του καλαμποκιού τις θημωνιές·

θ’ ανέβουμε στους λόφους

να γευτείς, να φας βουρουκουγιά…

Στα μπάνια θα πάμε, στα μπάνια,

στους ερωδιούς να ρίξουμε πέτρες.

Θα σκαρφαλώσουμε στους φράχτες

θα με σηκώσουν τα χέρια σου.

Και τους απότομους λόφους

θ’ ανεβούμε ξανά και ξανά.

Και στις ασημένιες λιμνοθάλασσες

θα κατεβούμε ύστερα για μπάνιο.

Και τους απότομους λόφους

θα με σηκώσουν τα χέρια σου!

Θα γυρίσουμε στους κάμπους μου

που μας κάνουνε κρύσταλλο.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

VOLVEREMOS A MIS CAMPOS 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου