Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Ο ΑΕΡΑΣ ΕΔΩ

 


ÁLVΑRO FIGUEREDO

 

Ο ΑΕΡΑΣ ΕΔΩ

 

Εγώ

ο αγέρωχος ο αμαρτωλός εγώ τώρα και όποτε

εγώ ο υπέρμετρος

ο αγέρωχος εγώ

το απρόσεκτο θηρίο εδώ στα κρυφά

θηρίο χωρίς σύνεση αχ όμως πάντα

τούτο το τραπεζομάντηλο η μάνα εκείνη και

η γωνιά εδώ

και το βιβλίο και το άλογο

όλα πάνε αγέρωχα υπερήφανα

ο μεγάλος κίτρινος ιππόδρομος

ο μεγάλος κύκλος, και ό,τι μεγάλο-μεγάλο

πάει και τον τρέχει και επιστρέφει και όχι δεν

γιατί είναι ήδη κάτι άλλο

μεταμελημένο γιουχάισμα δεν είναι το ίδιο

το σιδεράδικο η πόρτα το τα λέμε αργότερα

είναι άλλα σιδηράδικα άλλες πόρτες

και όπως διευθύνει τη φωνή του είναι αυτό το στάχυ

που μου καθαρίζει το στόμα

ω και όλα φτάνουν το πιο μικρό που είναι και αυτό

στάχτη και αυτό δοχείο μνήμης

και μετά

αυτός είναι να και πάλι ο δρόμος μου

και πότε και ποιά είναι η γωνία και πότε; και ποιά;

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου