Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

ΕΓΩ ΣΚΟΤΕΙΝΟ

 



JOSÉ ÁLVAREZ BARAGAÑO

 

ΕΓΩ ΣΚΟΤΕΙΝΟ

 

Κάτω από τις λάμπες μου γράφω

Ηράκλειτος σκοτεινός κρασί στη μποτίλια

Το εγώ φίνο σαν την ομίχλη

Κρύβει το απόκρημνο είναι

Τις ηχηρές σημαίες τις καταιγίδες

Μου μίλαγε

Δίπλα στα λιμάνια και στα νησιά

Της Κούβας κέντρο οδυνηρό και πλάι στη συμφορά

Κάτω από λάμπες φωτιά στάχτες τριαντάφυλλα

Τα χέρια γράφουν

Ό,τι δεν μπορούν να πούνε

Αιωρούμενο σαν την ομίχλη πάνω απ’ το ποτάμι

Γιατί δεν κατεβάζω των αριθμών τα χρώματα

Νύφη απόγνωση

Γαλάζιο μαύρο γαλάζιο

Με τον αντίκτυπο της πράξης του έρωτα

Πάνω από ’να σμήνος φαναριών;

Τελικά

Κάτω από τις παραισθητικές μου λάμπες

Σαν πεταλούδες θα πεθάνουνε τα χρόνια μου

Φωτιά νερό άνεμος χείλη

Λέω ό,τι λέω

Τα χρόνια μου καίγονται στων λόγων μου τον ήλιο.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου