Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ

 


GABRIEL CELAYA

 

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ

 

Στα τριάντα πέντε χρόνια της ζωής μου,

τόσο μακρά, τόσο φορτωμένα και τελικώς μάταια,

την παρόρμηση συλλογίζομαι που έχω πια ξοδέψει,

το τίποτα της ζωής μου, την αηδία μου για μένα τον ίδιο

που με οδηγεί να στρίβω με φαυλότητα προς τα έξω,

να διαπραγματεύομαι, να καταθέτω εγγράφως τη δουλειά και την οργή μου,

να είμαι ανάμεσα σε άλλα πράγματα ένα πράγμα που χτυπάει σκληρά και πληγώνεται.

 

Τα χρόνια μου  συλλογίζομαι,

τη θάλασσα τούτη συλλογίζομαι που λάμπει εδώ ήρεμα,

τα δέντρα που ανακατεύουν τα φύλλα τους εδώ ευγενικά,

τον αέρα που τρέμει εδώ, τα λουλούδια που μυρίζουν εδώ,

αυτό το «εδώ» που είναι πραγματικό, όντας συνάμα αλλού και μακριά,

αυτό το «εδώ» και το «ακριβώς τώρα» που άκαμπτο μου λέει

ότι το λάθος είμαι εγώ και ότι ο κόσμος είναι πάντα όμορφος,

όμορφος, απλώς όμορφος, ήρεμος και καλός, πανέμορφος.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου