Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

ΠΡΟΓΟΝΟΙ

 


JOTAMARIO ARBELÁEZ

 

ΠΡΟΓΟΝΟΙ

 

Οι πρόγονοί μου μπήκαν στην Αμερική με αίμα και φωτιά, κατακτώντας και καταστρέφοντας

Οι πρόγονοί μου αμύνθηκαν με νύχια και με δόντια απέναντι σ’ εκείνη τη βάρβαρη εισβολή

 

Οι πρόγονοί μου έψαχναν χρυσάφι να ισοσκελίσουν τα ταμεία των μοναρχών τους και να εξασφαλίσουν τις καρέκλες τους

Οι πρόγονοί μου έκρυβαν το χρυσάφι των τελετουργιών τους από τον ήλιο μες στο χώμα και κάτω απ’ τα νερά

 

Οι πρόγονοί μου καταλήστεψαν τη γη μας

Οι πρόγονοί μου δεν κατόρθωσαν να την πάρουνε ποτέ τους πίσω

 

Πώς νιώθω στην ψυχή μη έχοντας βρεθεί στο σώμα των προγόνων μου;

 

Στο πλευρό ποιού απ’ τους προγόνους μου θα πρέπει να σταθώ εγώ και απέναντι σε ποιούς;

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου