Σάββατο 18 Απριλίου 2009

ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ



Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΝΙΚΟ ΓΚΑΤΣΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΧΑΛΑΡΗ


Ο ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΗΣ


Γιάννο θα βγω τα πάριωρα
άι
στις εκκλησιάς τα μάρμαρα
με την οχιά
Γιάννο μ΄ Γιάννο μου.
Γιάννο θα ιδώ το χάραμα
άι
του Διγενή το πάλαιμα
με τα στοιχειά
Γιάννο μ΄ Γιάννο μου.
Δροσουλίτη λαβωμένε
στ΄ Άι-Δρογγάρη απάνω τ΄ άλογο
χάθηκες τρεχάλα
σε φαραγγιού διχάλα
και σε ρουμάνια ριζιμιά.

Δροσουλίτη λαβωμένε
στ΄ Άι-Δρογγάρη απάνω τ΄ άλογο
έλα σαν ψιχάλα
σαν του Θεού τη στάλα
στη διψασμένη μου ερημιά.
Γιάννο τα χέρια σου άνοιχτα
άι
σήμανε μεσάνυχτα
στον ουρανό
Γιάννο μ΄ Γιάννο μου.
Γιάννο στο μαύρο κάγκελο
άι
πολέμα τον αρχάγγελο
το σκοτεινό
Γιάννο μ΄ Γιάννο μου.

Δροσουλίτη λαβωμένε
στ΄ Άι-Δρογγάρη απάνω τ΄ άλογο
χάθηκες τρεχάλα
σε φαραγγιού διχάλα
και σε ρουμάνια ριζιμιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου