Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ…

 


FEDERICO GARCÍA LORCA

 

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ…

 

Καρδιά μου, άντε

με τις σοφές χελώνες,

καρδιά μου, πέρνα

από φωτός Σαχάρα!

 

Καρδιά μου, άντε

με τις σοφές χελώνες,

έλικας γίνε για το σώμα,

φτερούγες για το πνεύμα.

 

Σαν τους ποντίφικες φορούν

τ’ αδιάβροχά τους και

διδάσκουν οι χελώνες

πόσο άχρηστα είναι τα πόδια.

 

Τις ανακρίβειες ξέρουν

των ουρανίων οριζόντων

κι αφιερώνουν τη ζωή τους

να μελετάνε κάποιο άστρο –

κι έν’ αστέρι μόνο

το καβούκι τους τρυπάει.

 

Καρδιά μου, άντε

με τις σοφές χελώνες.

Έλικας γίνε για το σώμα,

φτερούγες για το πνεύμα –

δεν θα σου χρειαστούνε, όταν

τη Γη θα νιώσεις να κινείται!

 

Καρδιά μου, σβήσε

την παλιά σου για τα όρια δίψα.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου