Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΤΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

 


PAUL ELUARD

 

ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΤΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

 

Θ’ αναφέρω αρχίζοντας τα στοιχεία

Τη φωνή σου τα μάτια σου τα χέρια σου τα χείλη σου

 

Εγώ είμαι στη γη και θα είμαι

Ακόμα κι αν εσύ δεν ήσουν

 

Σ’ αυτό το λουτρό που είναι φάτσα

Στη θάλασσα στο γλυκό νερό

 

Σ’ αυτό το λουτρό που έφτιαξε

Η φλόγα στα μάτια μας

 

Τούτο το λουτρό ευτυχών δακρύων

Όπου έχω μπει

Με των χεριών σου τη δύναμη

Χάρη στα χείλη σου

 

Αυτή η πρώτη ανθρώπινη κατάσταση

Σαν λιβάδι που γεννιέται

 

Οι σιωπές μας τα λόγια μας

Το φως που κινά να φύγει

Το φως που επιστρέφει

Η αυγή και η εσπέρα και μας δίνουν γέλιο

 

Στην καρδιά του κορμιού μας

Τα πάντα ανθίζουν και ωριμάζουν

 

Στης ζωής σου τα αχυρόστρωμα

Που τα γέρικά μου κοιμίζω κόκαλα

 

Όπου και τελειώνω.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου