Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

ΔΩΡΑ, ΤΩΝ ΒΑΣΑΝΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ...


GARCILASO DE LA VEGA


[ΓΛΥΚΑ ΕΣΕΙΣ ΔΩΡΑ, ΤΩΝ ΒΑΣΑΝΩΝ ΜΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ]


  Γλυκά εσείς δώρα, των βασάνων μου ευεργέτες
–γλυκά και χαρωπά με του Θεού τη χάρη–,
στης μνήμης μου είστε μέσα το βαθύ λογάρι,
στο θάνατο ορκισμένα να με πάτε φέτες!
  Σαν μου τα χάριζες, τα πίστεψα υπηρέτες
του Έρωτα, έτσι πλούσιο πού ’φεραν καμάρι
στις φρένες μου. Τον πόνο κρύβαν, και τί βάρη,
αχ, φοβερά μού φέρανε! – Ποιοί νομοθέτες
  το θεσπίσαν; Και μια στιγμή τα πήρες πίσω
τα δώρα που υπό όρους μου είχες, φευ, χαρίσει.
Πλην πάρε και τον πόνο πίσω τον βαρύ, σω-
  τηρία νά ’βρω! Τί τον έχεις μου εδώ αφήσει;!
Αν δεν τον πάρεις, θα μου μείνει, κι όσο ζήσω
θα λέω πως τη θανή μου έ τ σ ι είχες θελήσει.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου