Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

ΤΑ ΑΔΥΤΑ


ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ


ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ


Κομμάτι αργά, μα κάποτε θα ρθούν,
οι κριτικοί, των τωρινών τα εγγόνια,
στης παγερής ανυπαρξίας τα χρόνια
στη σκόνη μου την τύχη τους να βρούν.

Τον κόσμο το στενό θα ρθούν να ιδούν
όπου η καρδιά η πλατιά χτυπούσε αιώνια
και σα δεντρό πετούσε ανθούς και κλώνια.
Βαθιά στου βίου μου τ’ άδυτα θα μπούν.

Θα ψάξουν τα βιβλία μου, τα χαρτιά μου,
τη μούχλα απ’ τα παλιά μου ημερολόγια·
κάθε λογής πηγές θα βάλουν χάμου,

τον άνθρωπο και το έργο για να κρίνουν.
Θα πουν, θα γράψουν λόγια, λόγια, λόγια,
μα βέβαια, τ’ άδυτα άδυτα θα μείνουν.

2 σχόλια:

  1. Παραδρομή, μαιτρ! Λευτέρης είναι ο ποιητής, κι όχι Δημήτρης. Από τη σπουδαία ηρακλειώτικη οικογένεια, αδελφός της Έλλης Αλεξίου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη, πατέρας του Στυλιανού Αλεξίου. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ κουτσουρέλιος: Όντως παραδρομή. Το διορθώνω πάραυτα. Φαίνεται την ώρα που αντέγραφα, ε'ίχα στον νού μου τον παλιό μου γείτονα Δημήτρη Αλεξίου, ποιητήν εκ Σπάρτης ορμώμενον, κι έτσι έγινε το "σφάρμα", που θά λεγε κι ο Στράτος Παγιουμτζής. Κερκυραϊκή καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή