Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΘΟΡΝΟΙ


Η ΕΚΤΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ

Έφτασε πρωί-πρωί και μου έφτιαξε ήδη τη μέρα. Θερμές ευχαριστίες πέμπω στον Γιώργο Δαρδανό και στον Κώστα Δαρδανό, τους φίλους και εκδότες μου, που "βγάζουν" άλλο ένα βιβλίο μου, καθώς συνεργαζόμαστε αδιατάρακτα επί 30 χρόνια τώρα. Η φιλία τους και η στήριξή τους είναι για μένα πολύτιμες. Θερμές ευχαριστίες στέλνω και στον φίλο μου και μαιτρ της τυποτεχνικής Γιάννη Μαμάη, που μέσα στην "κρίση" και στην πίεση βρήκε το χρόνο να καταπιαστεί με το πόνημά μου και να το επιμεληθεί, όπως μόνο αυτός ξέρει. Ευχαριστίες στέλνω, τέλος, στην παλιά μου φοιτήτρια και εξαίρετη φίλη Αμαρυλλίδα Φάκα για τη βινιέτα του εξωφύλλου και σε όλους τους συνεργάτες του Gutenberg για την άριστη συνεργασία μας επί τόσα έτη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου