Σάββατο 18 Απριλίου 2020

ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΑΓΡΥΠΝΟΥ ΕΡΩΤΑ


FEDERICO GARCIA LORCA

ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΑΓΡΥΠΝΟΥ ΕΡΩΤΑ

Σε νύχτα πάνω από τους δυό, με ολόγιομο φεγγάρι,
εγώ έκλαιγα κι εσύ γελούσες με τα κλάματά μου.
Η αδιαφορία σου Θεός, και τα παράπονά μου
στιγμές και περιστέρια με αλυδίδες, δίχως χάρη.

Σε νύχτα κάτω από τους δυό. Κρυστάλλους είχες πάρει
του πόνου και της λύπης κι έκλαιγες - πολύ μακριά μου.
Οι οδύνες όγκος αγωνίας στα στήθη τα δικά μου,
και σου πλακώναν την καρδιά στην άμμο χίλια βάρη.

Η αυγή ήρθε και μας ένωσε στην κλίνη μας και πάλι.
Τα στόματά μας σ' ένα σιντριβάνι, που παγώνει
πάνω μας, όσο το αίμα μας σκορπιέται στην κραιπάλη.

Μα και ο ήλιος μπήκε στο δωμάτιο απ' το κλειστό μπαλκόνι,
και απλώνει το κοράλλι της ζωής κλαδιά στη ζάλη
και πιάνει την καρδιά μου εκεί και μου τη σαβανώνει.

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου