Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

ΜΕ ΤΟ ΓΥΑΛΙ


ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ


Κορίτσι με τα παντελόνια
και τ’ αγορίστικα μαλλιά
που σεργιανούσες τόσα χρόνια
σε ποια χελιδονοφωλιά;

Κορίτσι που ’χες το τσιγάρο
στα χέρια σου τα παιδικά
ξωκλήσι θά ’σουνα στη Πάρο
γλαστρίτσα με μυριστικά!

Κορίτσι δροσερά μου χείλη
κορίτσι «ώρα μου καλή»
σε ποιο γιαλό ήσουν κοχύλι
και σ’ είχα δει με το γυαλί;



Μουσική: Λίνος Κόκοτος.
Ερμηνεία: Μανόλης Μητσιάς.
Δίσκος: «Αποχαιρετισμός», 1973.

Η εικονιζόμενη -άγνωστη σε εμένα- κυρία δεν έχει "αγορίστικα μαλλιά.

6 σχόλια:

  1. @ churchwarden: Αν ξαναμπείτε, θα την δείτε και τη φωτογραφία του Λευτέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοί, βλέποντας αυτή τη φωτογραφία του Λευτέρη, θα αναθεωρήοσυν πολλάς των απόψεών των. Ο λόγος θα είναι, φυσικά, η σύγχυση του έργου με το δημόσιο πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Εγώ, ως χωρικός, δεν γνωρίζω τι παναπεί ... ρεβιζιονισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μανία με τους δευτερότριτους...
    Μήπως έχει γράψει και κανα ποίημα να γλύφει τον Καραμανλή έχοντας καλομάθει στις χορηγίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ανώνυμος: Δεν σας καταλαβαίνω. Να μη σας αρέσει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος είναι δικαίωμά σας. Κι εμένα με απωθεί ο κραυγαλέος λαϊκισμός του, όπως εκφράζεται στα κανάλια από την εποχή του "Να η ευκαιρία" μέχρι σήμερα. Τα συντριπτικώς περισσότερα στιχάκια του, όμως, σκίζουν. Εν πάση περιπτώσει αυτή είναι η γνώμη μου, την οποία καλά κάνετε και δεν συμμερίζεσθε. Δεν θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή