Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΗ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΝΤΡΩΤΗΣ


ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ
(ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΥ ΜΑΓΙΑΚΟΦΣΚΗ)


Στα πόδια σου προσπέφτω –να! – κ ι ε γ ώ, Λιλή,
και με φιλιά-αστραπές τρυγώ τους δυό αστραγάλους
που συμπυκνώσει έχουν το άπαντον του κάλλους
ορίζοντάς του πούθε ο ορίζοντάς του κλει.

Σαν υψικάμινος υψώνεται καλή
η γάμπα σου στο στόμα μου αποπάνω, σε άλλους
αιθέρες, λίαν πολύρρητους και πιο μεγάλους,
που αιθάλη θάλλει ωσάν κατάμαυρη ευχωλή.

Χωλή η σελήνη μπήγει το αιχμηρό της κόρνο
απ’ το παραθυρότζαμό μας μέσα σε ό,τι
συναρμολόγησε της γλώσσας μου τον τόρνο.

Επίβουλο φεγγάρι… – εποφθαλμιά το λούκι
των ηδονών να κουτουλήσει. Εγώ στα σκότη,
Λιλή μου, σ’ έχω ορθό στα μούτρα του χαστούκι.



Εικονίζεται η κ. Federica Ridolfi.

6 σχόλια:

  1. Polu wraio to poihma Giwrgo! Kai h Federica foveros kommatos! Na'sai kala!

    Kallimachos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Kallimachos: Κάτω τα χέρια από τη Φεντερίκα! Για το ποίημα δεν με νοιάζει - βάλ' του όσο χέρι θέλεις...
    'n Abend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο - αν και χρειάζομαι ένα λεξικό επειγόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ σοφία κολοτούρου: Νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο. Χαίρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα υπόλοιπα τα κουτσοέβγαλα, αλλά πραγματικά για την "ευχωλή" άνοιξα λεξικό, ομολογώ. Πρώτη φορά είδα αυτή τη λέξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή