Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

ΨΑΛΜΟΣ 25 (26)

 


ΑΠΟ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ

 

ΨΑΛΜΟΣ 25 (26)

Κρίνον με, Κύριε, ὅτι ἐγὼ ἐν ἀκακίᾳ μου ἐπορεύθην...

 

1.             Νὰ μὲ κρίνεις, Κύριε στὴ ζωή μου ἐγὼ χωρὶς κακία ἐπορεύτηκα· καὶ ἐπειδὴ ὅλες τὶς ἐλπίδες μου στὸν Κύριο τὶς ἔχω, ποτὲ δὲν πρόκειται οἱ δυνάμεις μου νὰ μ᾽ ἐγκαταλείψουν ἐμένα.

2.             Πέρασέ με ἀπὸ δοκιμασίες, Κύριε· στεῖλε μου ὅσους καὶ ὅσους πειρασμούς· ἄναψε φωτιὰ μεγάλη νὰ μοῦ καίει τοὺς νεφροὺς καὶ τὴν καρδιά μου.

3.             Καὶ σ᾽ το ζητάω, γιατὶ στὰ μάτια μου μπροστὰ τὸ ἔλεός σου ἔχω, καὶ πάντοτε μὲ εὐαρεστεῖ νὰ εἶμαι τῆς ἀληθείας σου μέτοχος.

4.             Δὲν συμμετεῖχα ποτὲ σὲ συνάξεις ἀνθρώπων ποὺ ὑπηρετοῦν ματαιότητες, καὶ οὐδέποτε σὲ συνελεύσεις θὰ παρακαθίσω παρανόμων ·

5.             Τῶν πονηρῶν τὶς συναθροίσεις τὶς ἐμίσησα καὶ μὲ ἀσεβεῖς ἐγὼ ποτὲ δὲν θὰ συνάψω σχέσεις.

6.             Μαζὶ μὲ τοὺς ἀθώους ἀνθρώπους θὰ νίπτω τὰ χέρια μου, Κύριε, καὶ στῶν ὁλοκαυτωμάτων σου τὸ θυσιαστήριο τὴν κυκλικὴ θ᾽ ἀκολουθῶ λιτανεία,

7.             γιὰ ν᾽ ἀκούω τὴ φωνὴ αὐτῶν ποὺ σὲ δοξολογοῦνε, καὶ τὰ θαυμάσιά σου ἔργα γιὰ νὰ διηγοῦμαι.

8.             Ἐγώ, Κύριε, ἀγάπησα τὴν εὐπρέπεια τοῦ οἴκου σου καὶ ἰδίως τὸν τόπο, ὅπου κατασκηνώνει ἡ δόξα σου.

9.             Μὴν κάνεις νὰ χαθεῖ μαζὶ μὲ τοὺς ἀσεβεῖς ἡ ψυχή μου καὶ μὴν καταστραφεῖ ἡ ζωή μου μαζὶ μὲ ὅσους ἀρέσκονται στὰ φονικὰ καὶ ἀγαπᾶνε τὸ αἷμα,

10.         καὶ ποὺ τὴν ἀνομία κρατᾶνε τὰ χέρια τους, ἐνῶ τὸ δεξί τους χέρι ἔχει χειρότερα ἀπὸ τὶς τόσες καὶ τόσες τους δωροδοκίες βρομίσει.

11.         Στὴ ζωή μου ἐγὼ χωρὶς κακία ἐπορεύτηκα· λύτρωσε με, ἐλέησέ με.

12.         Τὰ πόδια μου πάντοτε σὲ ἴσιους δρόμους βαδίζουν· καὶ στὶς συνάξεις τῶν πιστῶν θὰ σ᾽ εὐλογῶ πάντοτε, Κύριε.

 

Μετάφραση: Γιῶργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου