Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

ΨΑΛΜΟΣ 22 (23)

 


ΑΠΟ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ

 

ΨΑΛΜΟΣ 22 (23)

 

1.      Βοσκός μου είναι ο Κύριος, και τίποτα εμένα δεν πρόκειται να λείψει.

2.      Σε χλοερούς βοσκότοπους μ’ έβαλε να κατασκηνώσω και σε βρύσες δίπλα δροσερές με τρέφει και με ξεκουράζει·

3.      την ταλαιπωρημένη μου ψυχή αναζωογόνησε· και με του ονόματός του τη δύναμη με οδήγησε στον ίσιο της δικαιοσύνης δρόμο.

4.      Έτσι, ακόμα και αν χρειαστεί να πορευθώ περνώντας απ’ του θανάτου τα σκοτάδια, δεν θα φοβηθώ εγώ μη μου συμβεί κακό και, και δεν θα φοβηθώ, γιατί είσαι εσύ μαζί μου· θα με στηρίζουν και θα με δυναμώνουν η ποιμαντορική σου ράβδος και η υποστηρικτική σου βακτηρία.

5.      Ετοίμασες για μένα πλούσιο τραπέζι και τό ’στρωσες απέναντι σε όσους με θλίβουν· μου άλειψες με μύρο το κεφάλι, και μου γέμισες το ποτήρι με το πιο καλό κρασί.

6.      Το έλεός σου θα με ακολουθεί όλες τις μέρες της ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο του Κυρίου χρόνια και χρόνια εγώ ατελείωτα.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου