Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

ΨΑΛΜΟΣ 3


 

ΑΠΟ ΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ

 

ΨΑΛΜΟΣ 3

 

1.      Πόσο πολύ πληθύνθηκαν, Κύριε, αυτοί που με θλίβουν;…

2.      Πόσο πολλοί έχουνε γίνει πια οι πολέμιοί μου;

3.      Πολλοί μιλούν και λένε για μένα και για την ψυχή μου ότι δεν πρόκειται ο Θεός μου να με σώσει. (Διάψαλμα)

4.      Εσύ είσαι, όμως, Κύριε, ο αντιλήπτοράς μου, εσύ είσαι ο προστάτης ο δικός μου· εσύ είσαι η δόξα μου· εσύ με συντρέχεις, την κεφαλή μου ψηλά να κρατάω.

5.      Όποτε φωνή έβγαλα μεγάλη και τον Κύριό μου έκραξα, όλες τις φορές αυτός με άκουσε από πάνω από το άγιό του όρος. (Διάψαλμα)

6.      Παρά τις εναντίον μου εξεγέρσεις επλάγιασα να κοιμηθώ και βαθύς με πήρε ύπνος· και σηκώθηκα το πρωί βέβαιος όντας πως ο αντιλήπτοράς μου είναι εδώ, παρών, και πως ό,τι και αν συμβεί, θα με στηρίζει.

7.      Δεν θα φοβηθώ απ’ τις μυριάδες λαού που μ’ έχουνε περικυκλώσει και μου επιτίθενται όλοι μαζί – όχι.

8.      Ανάστα τώρα, Κύριε και Θεέ μου, και σώσε με. Σήκω στητός, ολόρθος, εσύ που επάταξες όλους όσοι ματαίως με εχθρεύονταν,… εσύ που των αμαρτωλών τα δόντια τα ετσάκισες.

9.      Από τον Κύριο έρχεται πάντα η σωτηρία· γι’ αυτό και στον λαό σου την ευλογία σου χάρισε, Κύριε.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου