Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Η ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΣΚΑΕΙ ΜΥΤΗ. ΝΑ ΚΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΗΣ!

 


Η ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΣΚΑΕΙ ΜΥΤΗ. ΝΑ ΚΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΗΣ!
 
Δημοσιεύεται σήμερα "κριτικό" κείμενο του Γιάννη Χάρη για τα "Ιταλικά" του Σολωμού στην Εφημερίδα των Συντακτών με τον υπέροχο τίτλο που βλέπετε στη φωτογραφία. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να του απαντήσω. Αν γίνεις συνομιλητής του Χάρη, μην απορείς μετά ότι είσαι λασπωμένος. Τί ήθος όμως! Τί ήθος! Αναπαράγει το κείμενο του Μιχάλη Πασχάλη, που είχε δημοσιευθεί στα ΝΕΑ (και στο οποίο έχω απαντήσει), επειδή (λέει) ΤΑ ΝΕΑ είναι "κλειδωμένα" και δεν μπορεί κανείς να διαβάσει τί μου έγραψε. Αλλά την απάντησή μου στον Πασχάλη δεν την αναφέρει καν. Γράφει ό,τι γράφει και θυμάται ξαφνικά και τον Μπωντλαίρ μου και τον Νερούδα μου... (Ο Μπωντλαίρ πάει για τρίτη έκδοση, και ο Νερούδα έχει κάνει ήδη τέσσερις!) Από Χάρηδες, άλλο τίποτα, έχουμε υπερεπάρκεια - καλά να είμαστε! Διασκεδαστές είναι, χαρά μάς δίνουνε. Άσε που είναι και οι καλύτεροι διαφημιστές: γράφει εναντίον σου ο κάθε "Χάρης"; Άρα έχεις κάνει καλή δουλειά.
Αυτά τα ολίγα δεν είναι απάντηση στον Χάρη. Αν του απαντούσα, εξ άλλου, θα ήταν σαν να μίλαγα με την "τσου-τσού".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου