Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ

 


RAFAEL ALBERTI

 

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ

 

Όνειρα χωρίς φανάρια και υγρασία όλο λήθη

νά ’χουν ποδοπατηθεί από όνομα και ίσκιο.

Δεν ξέρω αν ήταν όνομα ένα ή ονόματα πολλά,

αν ήταν ένας ίσκιος μόνο ή ίσκιοι πλήθος.

Ας μου το φανερώσετε, παρακαλώ.

 

Τα πηγάδια ξέρω κρύες φωνές τα κατοικούνε

που μ’ ένα κορμί είναι και με κορμιά πολλά,

με μία μόνο ψυχή και με ψυχές πολλές.

Δεν ξέρω.

Ας μου το πείτε, παρακαλώ.

 

Ότι άλογο δίχως αναβάτη αποτυπώνει

την αρχαία του αμαζόνα στα τείχη επάνω.

Ότι στις επάλξεις επάνω, νεκρός, κάποιος φωνάζει

που τον ακούμπησα εγώ στον ύπνο μου, σ’ έναν καθρέφτη,

που βουβός εγώ του είπα…

Δεν ξέρω.

Ας μου το εξηγήσετε, παρακαλώ.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου