Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΕΣ

 


FEDERICO GARCÍA LORCA

 

ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΕΣ

 

1

Στο καφενείο με τις πασχαλίτσες

στον άδερφό του πιάνει ο Πακίρο λέει:

«Πιο άντρας να το ξέρεις  από σένανε είμαι,

πιο ταυρομάχος είμαι εγώ και πιο τσιγγάνος».

 

2

Στο καφενείο με τις πασχαλίτσες

στον Φρασκουέλο λέει έπειτα ο Πακίρο:

«Πιο άντρας να το ξέρεις  από σένανε είμαι,

πιο τσιγγάνος είμ’ εγώ, πιο ταυρομάχος».

 

3

Κατόπιν ο Πακίρο το ρολόι βγάνει

και τα λόγια τούτα που σας λέω λέει:

«Ο ταύρος τούτος πρέπει να πεθάνει

πριν η ώρα πάει τεσσερσήμιση».

 

4

Ντάν στις τέσσερις στο δρόμο

βγήκαν απ’ το καφενείο –

στον δρόμο ο Πακίρο ήταν

ταυρομάχος – ταυρομάχος χάρτινος.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


ARGENTINITA: El café de Chinitas
(Το Καφενείο με τις πασχαλίτσες)
Στο πιάνο τη συνοδεύει ο Φεδερίκο Γαρθία Λόρκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου