Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

ΤΡΑΚ ΚΑΙ ΤΑΡΑΧΗ


ΛΑΚΗΣ ΤΕΑΖΗΣ


ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ΣΑΝ ΑΜΑΡΤΙΑ


Στη γειτονιά σου το απόβραδο τη στήνω
και τις κινήσεις σου κοιτώ προσεκτικά
μ’ ένα τσιγάρο που με πίνει και το πίνω
ώσπου να δω για πού το βάζεις βιαστικά

Δεν έχω θάρρος για να ρθω να σου μιλήσω
όταν σε βλέπω νιώθω τρακ και ταραχή
τ’ αγγελικό σου το κορμί να ξεφυλλίσω
μες στις σελίδες του να μάθω τη ζωή

Είσαι ωραία σαν αμαρτία
κι εγώ παιδάκι της γειτονιάς
μη με κοιτάζεις μ’ αδιαφορία
από κοντά μου όταν περνάς



Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής.
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος.

4 σχόλια:

  1. Άλλο ένα του Τεάζη

    Στίχοι: Λάκης Τεάζης
    Μουσική: Θανάσης Γκαϊφύλιας
    Πρώτη εκτέλεση: Θανάσης Γκαϊφύλιας

    Αν είχα δυο ανάσες
    αν είχα δυο καρδιές
    αν είχα δυο κουράγια
    αν είχα δύο ζωές

    Θα έφτιαχνα ένα καράβι
    να πάει κόντρα στον καιρό
    να κατεβώ κι εγώ στον Άδη
    μανούλα μου, μανούλα να σε δω

    Κι αν έβγαινε ο χάρος
    μπροστά στό πέλαγο
    τ΄άρμενο να βουλιάξει
    να μη σε ξαναδώ
    θα σήκωνα το χέρι μάνα
    και θα ΄βγαζα τα μάτια απ΄το θεριό
    θα του΄κοβα τα δυό του πόδια
    μα και το μαύρο του λαιμό

    Κι αν πάλι από πίσω
    ερχόταν ύπουλα
    φωνή πριν ξεψυχήσω
    κι εγώ θα χτύπαγα

    Έλα βρε χάρε αν είσαι άντρας
    και παλικάρι,
    στάσου αντίκρυ μου
    στο μαρμαρένιο αλώνι έλα
    σε καρτερώ στο μεσονύχτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ανώνυμος: Ευχαριστώ πολύ για την άμεση αντίδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτ ρω ερώτιον
    Γραφίας γρυλισμός
    Και τρεκλίζει ο φακός
    Απ' τα χείλη κι εντός μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή