Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ


ΕΚΤΩΡ ΚΑΚΝΑΒΑΤΟΣ


ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΡΑΤΣΑ ΥΨΙΚΑΜΙΝΟΥ


Πρώτον: σε θέλουνε ακίνδυνη και να ξεχνάς·
κι ύστερα καλή μ’ αυτούς φιλεναδίτσα
τρυφερή
υποσχετική
οι αχρείοι.

Φωνή μου ράτσα υψικάμινου από πλευρό
ανοιχτό του αίλουρου, της ανηφόρας
απ’ τα εννιά σκοινιά του βούρδουλα
κι ο ήλιος φίδι μες στο σύρμα.
Μην ξεχάσεις· φτύσ’ τους.

Ας περιμένουν να σε σβήσω με νερό
ή κατά τες συνταγές αρχαίων Ελληνοσύρων
ας περιμένουν οι αχρείοι.

              1967



Από το βιβλίο: Έκτωρ Κακναβάτος, «Διήγηση», Κείμενα, Αθήνα 1974.

4 σχόλια:

  1. Όταν πρωτοείδα εκείνο το "φτυσ' τους", δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα γέλια μου. Θυμήθηκα τον Κώστα Βουτσά στο "Αγάπησα μια πολυθρόνα" που μοίραζε σε γιαγιάδες συλληπητήρια, ψιθυρίζοντας "α σο σοσ σο σου...".

    Το ποίημα, πάντως, είναι απ' τα αγαπημένα μου κακναβάτεια. Πολύ καλή επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ churchwarden: Να σε κάψω, Γιάννη, να σ' αλείψω μέλι! Χαίρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @κ.Κεντρωτή
    Χαίρετε!
    Μετά από 638 αναρτήσεις Κακναβάτος ο Μέγας! Επιτέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΑΧΙ: Χαίρομαι να δίνω χαρά στους συνανθρώπους μου... έστω και χωρίς να το θέλω. Γειά σου, φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή