Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Η ΘΕΪΚΗ ΣΤΙΓΜΗ




LYDIE DATTAS


Η ΘΕΪΚΗ ΣΤΙΓΜΗ

Πέρασα τη νιότη μου γυρεύοντας το κάλλος,
βρήκα το κάλλος χάνοντας τη νιότη μου.
Τί θα ήταν το κάλλος χωρίς το κάλλος των αγγέλων;
Το κάλλος μ’ επέλεξε να είμαι η αγαπημένη των αγγέλων.
Αλλά η θεϊκή στιγμή οπού το κάλλος μάς εγκαταλείπει:
το κάλλος μου ωχριούσε στο βλέμμα των αγγέλων,
το βλέμμα τους χαράκωνε το κάλλος μου δίχως να το βλέπει.
Τούτη η δυστυχία μ’ έσωζε όταν πίστευα ότι πέθαινα,
η δυστυχία δεν είναι ποτέ ό,τι πιστεύουμε ως δυστυχία.
Η δυστυχία με άφησε θαυμάσια μόνη μου:
ποτέ δεν ήμουν μόνη αφόταν με αγάπησαν οι άγγελοι,
η δυστυχία μου είναι τόσο γλυκιά που υπερκαλύπτει τον έρωτα,
η δυστυχία με αγαπάει τόσο που θα ’ναι για πάντα.
Οι άγγελοι έχουν βάλει το χέρι τους σε τούτη την τόσο γλυκιά δυστυχία.
Η δυστυχία μ’ έχει ανεβάσει ίσαμε την κορυφή του γαλάζιου,
και αγάπησα τη δυστυχία ως ευτυχία αγνότερη.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου