Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Η ΝΤΟΥΛΣΕ ΠΟΝΤΣΕΣ



ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η DULCE PONTES


CANÇAO DO MAR


Fui bailar no meu batel
Além do mar cruel
E o mar bramindo
Diz que eu fui roubar
A luz sem par
Do teu olhar tão lindo

Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração

Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo aonde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar contigo

Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração

Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo aonde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar contigo



Μουσική: Frederico de Brito.
Στίχοι: Ferrer Trindade.
Πρωτοτραγουδήθηκε το 1955 από την Αμάλια Ροντρίγκες στην ταινία «Οι εραστές του Τάγου» («Os Amantes do Tejo»).

2 σχόλια:

  1. Μαγικό! Η μουσική θυμίζει Σπανουδάκη. Κάτι ανάλογο είναι και το "Marakesh Night Market" της Loreena McKennitt. Άντε, μαρτύρησα πάλι μια απ' τις πιο αγαπημένες μου μουσικές..
    Αν υπάρχει στο YouTube το προτείνω για σύγκριση.

    Τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Έλενα, εμένα δεν μου αρέσουν "αυτοί" που αναφέρεις. Είμαι βέβαια και κομμάτι "αρχαιολογία", εκτός του ότι είμαι συντηρούκλα του "κιαρατά" (που 'λεγε κι η μακαρίτισσα η γιαγιά μου η Φρόσω). Θα ερευνήσω, ωστόσο, το YouTube.

    ΑπάντησηΔιαγραφή