Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

ΠΟΘΟΣ



XAVIER VILLAURRUTIA


ΠΟΘΟΣ

Σ’ αγαπώ με φωτιά σκληρή και κρύα.
Σ’ αγαπώ χωρίς λόγια, χωρίς διαλείμματα – ούτε σιωπές.

Σ’ αγαπώ μόνο όποτε θέλεις εσύ,
και μόνο με τη βουβή των πράξεών μου παρουσία.

Σ’ αγαπώ με το στόμα και ενώ το ψέμα
δεν ξεχωρίζει εντός σου από την τρυφερότητα.

Σ’ αγαπώ όταν παριστάνεις όλη την αδιαφορία
που το φευγιό σου αρνείται, που λειώνει η ζέση σου.

Σ’ αγαπώ κάθε φορά που το δέρμα και το στόμα σου
αναζητούν το κοιμισμένο δέρμα μου και το ξύπνιο στόμα μου.

Σ’ αγαπώ για τη μοναξιά, αν με αφήνεις εκεί.
Σ’ αγαπώ για την οργή, με την οποία μου εξάπτεις τον νου μου.

Και, περισσότερο κι από την ηδονή κι από το παραλήρημα,
σ’ αγαπώ που με βασανίζεις και με κάνεις ν’ αμφιβάλλω.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου