Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BOB DYLAN



ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ


Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BOB DYLAN

Επειδή η μάνα μου με γέννησε 
επειδή η μάνα μου με βύζαξε 
επειδή η μάνα μου με έκρυψε 
σε περσικά χαλιά  και σε μεταξωτά σεντόνια 
Επειδή καλοπροαίρετοι βρυκόλακες 
ανταλλάσσουν θερμές χειραψίες 
με σειρήνες που κρατούν 
σημαδεμένες τράπουλες 
κυοφορώντας το σπέρμα του Οδυσσέα 
Επειδή η γη βαρέθηκε να γυρίζει δεξιόστροφα 
Επειδή οι οργασμοί της νύχτας 
αντέχουν λίγο φως ακόμα 
Επειδή η Κλυταιμνήστρα έπνιξε τον άντρα της 
Επειδή η Μήδεια έσφαξε τα παιδιά της 
Επειδή εγώ πυροβόλησα τον πατέρα μου 
Ο Bob Dylan πήρε το Νόμπελ



Από την ποιητική συλλογή: Βαγγέλης Αλεξόπουλος, «Ο Αρχίλοχος έπεσε από τη Σελήνη με αλεξίπτωτο στην πόλη», Εκδόσεις Οδός Πανός, Αθήνα 2018, σ. 23.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου