Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ




RENÉ CHAR


ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ

Στους δρόμους της πόλης είναι η αγάπη μου. Μικρή σημασία έχει πού τραβά και πού πηγαίνει περπατώντας στον κερματισμένο χρόνο. Δεν είναι πια η αγάπη η δικιά μου, ο καθείς μπορεί να της μιλήσει. Καθόλου δεν θυμάται πιά· ποιός ακριβώς την αγάπησε;

  Γυρεύει νά ’βρει ταίρι στο τάμα μέσα των βλεμμάτων. Ο χώρος που διατρέχει είναι η πιστότητά μου. Σχεδιάζει την ελπίδα κι ανάλαφρη την ξαποστέλνει ’κεί απ’ όπου ήρθε. Ηγεμονεύει δίχως να μεροληπτεί.

  Ζω στον βυθό της σάμπως ναυάγιο πανόλβιο. Εν αγνοία της, του αμπαριού του ο θησαυρός είναι η μοναξιά μου. Στον μεγάλο μεσημβρινό, όπου εγγράφεται το δικό της φτερούγισμα, η δική μου ελευθερία τη σκάβει βαθαίνοντάς τηνε συνέχεια και συνέχεια.

   Στους δρόμους της πόλης είναι η αγάπη μου. Μικρή σημασία έχει πού τραβά και πού πηγαίνει περπατώντας στον κερματισμένο χρόνο. Δεν είναι πια η αγάπη η δικιά μου, ο καθείς μπορεί να της μιλήσει. Καθόλου δεν θυμάται πιά· ποιός ακριβώς την αγάπησε και ποιός από μακριά τηνε φωτίζει να μην πέσει;



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου