Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΛΕΕΙ Η ΝΙΟΤΗ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΦΤΑΛΙΩΤΗΣ


ΠΑΤΙΝΑΔΑ


Τώρα που η νύχτα πύκνωσε και γέρνει το φεγγάρι
που ένα αγόρι ξαγρυπνάει για το χατήρι σου,
που το σκοτάδι η γης φορεί κι ο ουρανός τη χάρη,
έβγα φεγγαροπρόσωπη στο παραθύρι σου.

Έβγα και γλυκοπότισε λουλούδια μαραμένα,
κι αν έχεις στάλα πονεσιά μες την καρδούλα σου,
λυπήσου με, και δόστηνα σε χείλη διψασμένα,
ν' αναστηθώ σα λούλουδο με τη δροσούλα σου.

Η θάλασσα τη γης φιλάει και τις ιτιές τ' αγέρι,
κι εγώ μονάχα δε φιλώ τα δυο χειλάκια σου,
με χίλια αστέρια ο ουρανός, κι εγώ χωρίς αστέρι,
σκοτάδι η γης, κι εγώ χωρίς τα δυο ματάκια σου!

Κατέβα και περπάτησε, νεράιδα μες τα σκότη,
και μίλησέ μου να θαρρώ πως αναστήθηκα,
πές μου τα λόγια τα γλυκά που πρωτολέει η νιότη,
κι ας αποθάνω ακούγοντας πως αγαπήθηκα.

4 σχόλια:

  1. αμα είναι έτσι τα πανεπιστημια τυφλα να χουν οι βώθροι

    ολες οι καταρες η σαπιλα η πονηραδα τα εγκληματα που κανετε στα μουτρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος: Οι "βώθροι" σου -που γράφονται βέβαια με όμικρον (βόθροι), κθότι είσαι και αγράμματος- ολάκεροι στα μούτρα σου, κουράδα, γκουμούλα, σκωρ, αφόφευμα, σβουνιά, καβαλίνα, κοπρεπίκοπρε, σκατεπίσκατο, τσίρλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ανορθογραφία του "ανώνυμου" μου θύμισε την τιμωρία που έβαλαν οι Ρωμαίοι σε Εβραίους διαδηλωτές στην ταινία "Life of Brian": Γράψτε το σύνθημα για τιμωρία "Ρωμαίοι πηγαίνετε σπίτια σας " 100 φορές στο τείχος. ΧΑ,χΑ...Αυτό έπρεπε να του κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αλέξανδρος Στεφανίδης: Νά 'σαι καλά, ντοττόρε. Ο ανώνυμος "τύπος" είναι κάποιος εξυπνάκιας που -όπως όλοι οι ηλίθιοι- μπουρδολογεί γενικοηθικολογώντας. Ξέρω ότιη γελοιότης του θα μου ξανακρούσει την θύραν! Αλλά θα τόνε στείλω κατ' ευθείαν στον απόπατο, όπως του τό έχω κάνει κι άλλες 2-3 φορές.

    Γειά σου, φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή