Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΦΤΑ ΚΑΡΔΙΕΣ

 


FEDERICO GARCÍA LORCA

 

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΦΤΑ ΚΑΡΔΙΕΣ

 

Εφτά έχω

καρδιές.

Τη δικιά μου όμως δεν την ανταμώνω.

Στο ψηλό βουνό, μανούλα μου,

συναπαντιόμαστε εγώ κι άνεμος μονάχα.

Εφτά κορίτσια με χέρια μακριά

μου φέρνουν τους καθρέφτες τους.

Για τον κόσμο όλοn τραγούδησα

με το στόμα μου και τα εφτά του ροδοπέταλα.

Οι αμαράντινες γαλέρες μου

πηγαίνανε χωρίς κουπιά και ξάρτια.

Τα τοπία έζησα

άλλων ανθρώπων. Τα μυστικά μου

γύρω απ’ το λαρύγγι μου

(λογαριασμό δεν μού ’διναν!)

σαλπάρανε ορθάνοιχτα.

Στο ψηλό βουνό, μανούλα μου,

(η καρδιά μου πάνω απ’ τους αντίλαλους,

στο άλμπουμ μέσα κάποιου εκεί αστεριού),

συναπαντιόμαστε εγώ κι άνεμος μονάχα.

Εφτά έχω

καρδιές.

Τη δικιά μου όμως δεν την ανταμώνω.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου