Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ


ΛΥΩΝΩ ΜΥΣΤΙΚΑ


Λυώνω μυστικά, σ’ το λέω σοβαρά
Πως η ματιά σου μου πληγώνει την καρδιά
Έμορφο κουκλί, σ' αγάπησα πολύ
Θέλω να γίνεις η στερνή μου η συντροφιά

Ρίξε μια ματιά, άσπλαχνη καρδιά
Μη θες λοιπόν για σένα φως μου να πονώ
Κι αν είσαι μακριά μια παρηγοριά
Στείλε αγάπη μου να πάψω να θρηνώ

Χρόνια σ' αγαπώ, με φλόγα και καημό
Μα σύ ποτέ σου δε μου ρίχνεις μια ματιά
Κι έτσι ο φτωχός μένω μοναχός
Δίχως να νοιώσω τη θερμή σου αγκαλιά

2 σχόλια:

  1. Eάν σου έλεγα πως ο Μάρκος Βαμβακάρης
    έχει τις ίδιες μουσικές ανησυχίες με
    τον Francisco Canaro θα με πίστευες ??
    Και αυτό γιατί ?
    Ο χασάπικος και el tángo είναι δίδυμα μα και ετεροθαλή αδέλφια , που έχουν
    μάνα την μουσική και πατέρα , ο μεν πρώτος τον νταλγκά , ο δε δεύτερος
    el deseo.Η μόνη τους διαφορά το ότι , ο ένας είναι πιο
    βιαστικός από τον άλλο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος: Με χαρά διαπιστώνω ότι συμφωνούμε! Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή