Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

ΧΟΡΟΣ ΑΛΑ ΡΟΥΣΑ




WILLIAM CARLOS WILLIAMS


ΧΟΡΟΣ ΑΛΑ ΡΟΥΣΑ

Αν, και ενώ η γυναίκα μου κοιμάται,
μαζί και το μωρό και η Κάθλην,
και όσο ο ήλιος είναι ακόμα δίσκος
με φλόγα από μετάξι
πάνω από τα δέντρα που λάμπουνε κι αστράφτουν –
και αν εγώ στο βορεινό μου το δωμάτιο
γυμνός αρχίσω να χορεύω και με στυλ γκροτέσκο
και πάνω απ’ το κεφάλι μου μια μπλούζα ν’ ανεμίζω
όσο τραγουδώ γλυκά-γλυκά στον εαυτό μου
«Είμαι μόνος, μόνος,
γεννήθηκα για να ’μαι μόνος,
ευτυχώς, ω, ευτυχώς!» –
και αν θαυμάζω τότε τα μπράτσα μου, την όψη,
τους ώμους, τα πλευρά και τους γλουτούς μου
απέναντι απ’ τα κίτρινα και τραβηγμένα στόρια –

ποιός μα ποιός θα βγει μετά να πει ότι δεν είμαι
του δικού μου σπιτικού εγώ το αγαθό, το τυχερό το τζίνι;



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου