Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΘΑ 'ΘΕΛΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ


ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ


ΘΑ 'ΘΕΛΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ

Να ξανακαπνίσω σε μια αλάνα το πρώτο τσιγάρο μου
Να ξαναγνωρίσω τους φίλους μου
(πολλοί έχουν στο μεταξύ
πεθάνει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο)
Να ξανακάνω ό,τι έκανα
τις τρέλλες...
τα λάθη...
ο,τιδήποτε μ' έφερε ως εδώ που 'μαι τώρα
Να ξαναδιαβάσω τα βιβλία που διάβασα
(κι' έχασα πολλά απ' αυτά, σαν τους φίλους που λέω πιο πάνω)
Θα 'θελα να γυρίσω τον χρόνο πίσω
Και να πά' ν' αγοράσω ξανά τους Αναρχικούς του Τζέημς Τζολ
(έκανε μια ανάρτηση εδώ στο facebook ο Κεντρωτής προ ολίγου και συγκινήθηκα ρε)
Να τρέξω στο δωμάτιό μου και να στρωθώ ξανά στην μελέτη
Πρέπει να 'μουνα τότε 14, 15 χρονών, μόλις που 'χα σκάσει απ' τ' αυγό μου
που λένε, ναι
Ποιητής! Και βρήκα στην αναρχία την μούσα μου!

2 σχόλια:

  1. Φίλοι μου,
    "ζηλεύω" την τόση φιλία!

    "Όλα ανατινάζονται στο χρόνο
    και το χρυσάφι των στιγμών
    ζει την μοναξιά του..."


    να 'στε καλά

    kostis nil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ αγαπητέ ! Εξαιρετική φωτό ! Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή