Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ



ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ


ΠΟΙΟΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ


Ποιός τη ζωή μου, ποιός την κυνηγά
να την ξεμοναχιάσει μες στη νύχτα;
Ουρλιάζουν και σφυρίζουν φορτηγά
σαν ψάρι μ' έχουν πιάσει μες στα δίχτυα.

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά.
Ποιός τη ζωή μου, ποιός την κυνηγά;

Ποιός τη ζωή μου, ποιός παραφυλά,
στου κόσμου τα στενά ποιός σημαδεύει;
Πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά,
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;

Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά.
Ποιός τη ζωή μου, ποιός την κυνηγά;



Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου.
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης.

3 σχόλια:

  1. το σιγοψιθυρίζω απ το πρωΪ

    η μνήμη πάντα παρούσα
    το ίδιο και τα αιτήματα εκείνου του Νοέμβρη, κι ας πέρασαν 38 χρόνια,..
    και συγκίνηση ,...και οργή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ κόκκινη κίσσα: Η μνήμη παρούσα. Να γίνει και η πράξη παρούσα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν αυτή τη φορά η πράξη
    δεν δηλώσει παρούσα
    αυτός ο λαός θέλει κάψιμο

    Π.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή