Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Ανάρτησή μου στο γιουτιούμπ:

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΦΛΟΥΖΕΛΗΣ


ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο
ούτε έχω μάθει γράμματα πολλά
ξέρω όμως ένα κι ένα κάνουν δύο
και πως τα φωνήεντα είναι εφτά

Τόσο καιρό μαζί μου και δεν έχεις μάθει
τους δικούς μου τρόπους και τα φυσικά
η προπαραλήγουσα ποτέ δεν περισπάται
όταν η λήγουσα είναι μακρά

Εσύ που κάνεις όλα πως τα ξέρεις
κι όλο εξυπνάδες έχεις στο μυαλό
πες μου για να μάθω ποιό έχει γίνει
πρώτα η κόττα ή το αβγό

Τόσο καιρό μαζί μου πρέπει νά ’χεις μάθει
τους δικούς μου τρόπους και τα φυσικά
εκτός από τον έρωτα μ’ αρέσ’ και το μπουζούκι
μα εσύ στερείσαι καλλιτεχνικά

2 σχόλια:

  1. Υπαρχουν τσιγγάνοι ποιητες
    που διδάχτηκαν φιλοσοφία
    καλλιτεχνία
    και πάθος Ζωής

    στους Δρόμους?...

    Υπεροχη Επιλογή..

    Σε φιλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ~reflection~: Νά 'σαι καλά. Χαίρομαι που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή