Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ!



ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ


ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Άρχισαν τα όργανα, σήκω απ' τη θέση σου
Χόρεψε ζεϊμπέκικο, λύγισε τη μέση σου
Χτύπησε τα πόδια σου πάνω στον ασίκικο σκοπό
Έτσι μου γουστάρεις, έτσι σ' αγαπώ

Άρχισαν τα όργανα το παλιό ντερβίσικο
Να μη μου το χόρευες θα 'τανε αφύσικο
Χόρεψ' το κορίτσι μου, παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ
Έτσι μου γουστάρεις, έτσι σ' αγαπώ

Άρχισαν τα όργανα, το μπουζούκι εργάζεται
Νάτο το κορίτσι μου, σειέται και τινάζεται
Φτου σου κοπελλάρα μου, ε βρε τι μου κάνεις πω-πω-πω
Έτσι μου γουστάρεις, έτσι σ' αγαπώ



Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ.
Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος.

2 σχόλια:

  1. Γιώργο μάς πας πίσω, στις πηγές της αθωότητας, για να αντλήσουμε λίγη δύναμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος: Υπέροχο τραγούδι, μοναδική ερμηνεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή