Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΚΑΙΤΗ ΜΠΕΛΙΝΤΑ


ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
τανγκό ερωτικό
το τανγκό της Αθήνας

Με φώτα λιγοστά
η αγάπη μου πλάι
και τότε ερωτικά
η καρδιά μου χτυπάει

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το τανγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το τανγκό της Αθήνας

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
τανγκό ερωτικό
το τανγκό της Αθήνας

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το τανγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο τανγκό
το τανγκό της Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το τανγκό της Αθήνας


Μουσική: Γιώργος Μουζάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου