Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ…




RENÉ CHAR


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ…

Είσαι η αγάπη μου εδώ και τόσα χρόνια,
Ο ίλιγγός μου πριν από τόση και τόση αναμονή,
Που τίποτα δεν μπορεί να γεράσει, να κρυώσει·
Ούτε ό,τι περίμενε τον θάνατό μας,
Ή ό,τι έμαθε σιγά-σιγά να μας πολεμάει,
Ούτε ό,τι μας είναι απόξενο,
Μαζί και οι εκλείψεις μου και οι επιστροφές μου.

Κλειστή σαν ξύλινο παντζούρι
Μι’ ακραία τύχη άκρως συμπαγής
Είναι η αλυσίδα μας με κρίκους όρη,
Η συμπυκνωμένη μας λάμψη εμάς.

Είπα τύχη, ω εσύ σφυροκοπημένη μου·
Ο καθένας μας μπορεί να πάρει
Τη μερίδα του μυστηρίου του άλλου
Δίχως να διαχέει πουθενά το μυστικό·
Και ο πόνος που έρχεται από αλλού
Βρίσκει τον χωρισμό του επί τέλους
Στη σάρκα της ενότητάς μας,
Στο κέντρο της νεφέλης μας
Σχίζοντάς την και αρχίζοντάς την πάλι.

Εγώ είπα τύχη, όπως το νιώθω.
Εσύ εσήκωσες τη βουνοκορφή
Που πρέπει να υπερπηδήσει την αναμονή μου
Όταν αύριο θα εξαφανιστεί.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου