Σάββατο 14 Μαΐου 2022

ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΡΙΝΩΝ ΜΑΧΩΝ

 


JOSÉ ANTONIO ARCOCHA

 

[ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΡΙΝΩΝ ΜΑΧΩΝ]

 

Άχρηστος μάρτυρας των ορθρινών μαχών

Η θλιβερή μου υπόθεση έχει διαλυθεί σε λέξεις

Λέξεις είναι τα μάτια μου λέξεις που τις περιμένει ο δήμιος

Το φύλο μου είναι επίσης λέξη

Τα μαλλιά μου είναι αόρατα η όψη μου κονιορτοποιεί την αδιαφάνεια μέσα

Σύμβολα σκοτεινού δελφινιού είναι τα στήθη σου

Η σιωπή σου σιωπή ψαριού στου ωκεανού τα βάθη

Και οι μηροί σου ισχυροί σαν τον Αδάμ μια στιγμή προτού δαγκώσει

Με αυστηρό τελετουργικό σε καλώ κάθε βράδυ

Έχουν τηρηθεί μία προς μία όλες οι μυστικές οδηγίες

Δώδεκα ουράνια τόξα ναι δώδεκα μού έχουν υποσχεθεί την έλευσή σου ν’ αναγγείλουν.

 

Μετάφραση Γιώργος Κεντρωτής.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου