Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

ΒΙΟΛΙ Η ΜΑΡΙΑ

 



JUAN JOSÉ CESELLI

 

ΒΙΟΛΙ Η ΜΑΡΙΑ

 

Τη νύχτα

Ενώ θα χτίζουν τα πουλιά μες στις παντόφλες της τις φωλιές της οικειότητας

Εγώ θα πω στον σκλάβο μου να της αναφέρει τους άθλους μου

Και όσο θα στρυμώχνονται στις γωνίες οι σύντομες χαρές των ξεσπασμάτων

Και θα πέφτει πάνω μας ο ασίγαστος ανεμόμυλος της μπουράσκας

Αυτή θ’ ακουμπήσει στον ώμο μου με το θερμό βάρος των φλεγόμενων φτερών της

Οι δε καμπύλες των αστραγάλων της θα αποκαλύψουν τη νέα γεωμετρία του κάλλους

Και καρφώνοντας στις σάρκες μου ένα-ένα τα σκοτεινά καβαλιστικά μυστήρια

Χαϊδεύοντας τα βογκητά μου με την κυματιστή ακμή της φιληδονίας

Θα με κάνει να νιώσω τόσο μικρός

Που απλώς θα μπορώ να την αγαπώ μόνο σε μικρά κομματάκια.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου