Τρίτη 24 Μαΐου 2022

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ

 


ALFONSO VELIS TOBAR

 

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ

 

Απόψε σύζυγέ μου

Που απουσιάζεις στους θρήνους μου

Οι δείχτες γυρίζουν ανάποδα

Να περάσει γρήγορα θα ήθελα η ώρα

Να πάει μεσάνυχτα δώδεκα

Είναι έξι τ’ απόγευμα και με δέρνει του Δον Κιχώτη η τρέλα

Ανασαίνω ψιθυρίζω τα γόνατά μου μαζεύω

Μετρημένες κάνω κινήσεις

Το κουτάβι μου μού παίζει και διακόπτω τη στιγμή

Τρίβεται στα πόδια μου κουνάει την ουρά του

Με μυρίζει τρυφερά με γλείφει

Για να βγει ύστερα να κατουρήσει μες τη νύχτα

Με ακολουθεί παντού η συντροφιά του

Εγώ όμως θρηνώ την απουσία σου

Κοιτάζω το ρολόι και είναι επτά

Κάποιου τριζονιού ακούω το τερέτισμα

Θα μπορούσες να εμφανιστείς αίφνης εκεί

Να με ζαλίσεις να μου εκτοξεύσεις κολασμένα διαβήματα

Για το καπρίτσιο φαντασιοπληξιών και θελγήτρων

Για το δυνατό αγκάλιασμα της ψυχρής ζεστασιάς σου

Εσύ με τη σιωπή των ματιών μου

Ο χώρος σου δίχως μέτρο όταν έρχεται

Σύζυγέ μου το ξημέρωμα που ήδη έρχεται

Καθώς εγώ πέφτοντας ανασαίνω στο κενό σου τους δικούς μου ψιθύρους.

 

Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου