Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ



GUILLAUME APOLLINAIRE


ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ

Το στόμα μου θα περιέχει το πυρ το εξώτερον
Το στόμα μου θα είναι για σένα μια κόλαση ηδονής και αποπλάνησης
Του στόματός μου οι άγγελοι θα κάνουν θρόνο την καρδιά σου
Του στόματός μου οι στρατιώτες θα σε καταλάβουν εξ εφόδου
Του στόματός μου οι ιερείς θα θυμϊάσουν το κάλλος σου
Η ψυχή σου θα τρέμει σαν πόλη σε ώρα σεισμού
Και τα μάτια σου θα φορτωθούνε τότε όλο τον έρωτα που από καταβολής
   κόσμου μαζευότανε στης ανθρωπότητας τα βλέμματα
Το στόμα μου θα είναι στρατιά εναντίον σου στρατιά γεμάτη
   απείθαρχους στρατιώτες
Και θα έχει ποικιλία σαν μάγος που τις μεταμορφώσεις του ξέρει ν’ αλλάζει
Η ορχήστρα και οι χορωδίες του στόματός μου θα σου λένε τον έρωτά μου
Μουρμουριστά και από μακριά
Καθώς με τα μάτια καρφωμένα στο ρολόι περιμένω τη στιγμή που έχει
   καθοριστεί να γίνει η έφοδος



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου