Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΑΣ ΦΛΟΓΕΣ



GUILLAUME APOLLINAIRE


ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΑΣ ΦΛΟΓΕΣ

Το στόμα μου θα έχει της γέεννας φλόγες
Το στόμα μου θα είναι για σένα γλυκύτητας και
   αποπλάνησης κόλαση
Οι άγγελοι του στόματός μου θα ενθρονισθούν
   στην καρδιά σου
Οι στρατιώτες του στόματός μου θα σε καταλάβουν
   εξ εφόδου
Οι ιερείς του στόματός μου θα θυμιάζουν το κάλλος σου
Η ψυχή σου θα ταραχτεί σαν έδαφος σε ώρα σεισμού
Τα μάτια σου θα είναι τότε φορτωμένα όλον τον έρωτα
   που έχει συσσωρευτεί στα βλέμματα της
   ανθρωπότητας από τότε που υφίσταται
Το στόμα μου θα είναι στρατός εναντίον σου στρατός
γεμάτος ασυναρτησίες
Στόμα ποικίλο σαν μάγος που ξέρει να ποικίλλει
   τις μεταμορφώσεις του
Η ορχήστρα και οι χορωδίες του στόματός μου
   θα σου πουν την αγάπη μου
Το στόμα μου θα σου το ψιθυρίσει από μακριά
Κι εγώ με τα μάτια καρφωμένα στο ρολόι περιμένω
   την προκαθορισμένη στιγμή για την έφοδο



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου