Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ



EUGENIO MONTEJO


Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Σε άλλο κορμί πάει η αγάπη μου από τούτο τον δρόμο,
τα βήματά της τ’ ακούω κάτω απ’ τη βροχή,
να περπατάει, να ονειρεύεται
όπως και μέσα μου εδώ και χρόνια…
Της φωνής μου υπάρχουν αντίλαλοι μες στους ψιθύρους της,
τους ξεχωρίζω, ναι, τους αναγνωρίζω.
Τώρα έχει χρόνια που τα δικά μου ήτανε χρόνια,
μια λάμπα που ανάβει όποτε ανταμώνουμε.
Η αγάπη μου που ομορφαίνει με των ωρών τη θάλασσα,
η αγάπη μου
στο αίθριο ενός καφενείου
μ’ έναν άσπρο ιβίσκο στα χέρια,
με τη μόδα της νέας χιλιετίας ντυμένη.
Η αγάπη μου που θα με ακολουθεί όπου και αν πάω,
με άλλο γέλιο και άλλα μάτια,
σαν φλόγα που επήδηξε από ένα κερί σ’ έν’ άλλο
κι έμεινε της γης το γαλάζιο να φέγγει.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου