Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ


Για τον locus solus – για να το ξανατραγουδήσει και να το ξαναχορέψει!
Η σκηνή είναι από την ταινία «La Dama de Beirut» (1965) του Ladislao Vajda. Στο ρόλο της Ισαβέλλας η Sara Montiel, που τραγουδάει.



PERFIDIA


Nadie comprende lo que sufro yo
Tanto que ya no puedo sollozar
Sola temblando de ansiedad estoy
Todos me miran y se van

Mujer, si puedes tu con Dios hablar
Pregúntale si yo alguna vez
Le he dejado de adorar

Y al mar, espejo de mi corazón
Las veces que me ha visto llorar
La perfidia de su amor

Te he buscado por donde quiera que voy
Y no te puedo hallar
Para que quiero tus besos
Si tus labios no me quieren ya besar

Y tú, quien sabe por donde andarás
Quien sabe que aventura tendrás
Que lejos estas de mi

Te he buscado por donde quiera que voy
Y no te puedo hallar
Para que quiero tus besos
Si tus labios no me quieren ya besar

Y tú quien sabe por donde andarás
Quien sabe que aventura tendrás
Que lejos estas de mi.

4 σχόλια:

  1. Κι απ' τον απελπισμένο του άσματος ας περάσουμε στον ευτυχισμένο που γράφει για την αγαπημένη του:

    Στέκεται ορθή στα βλέφαρά μου απάνω•
    Η κόμη της μες στη δικιά μου κόμη•
    Κι ακόμη έχει το σχήμα των χεριών μου
    Και των ματιών μου το χρώμα έχει•
    Χωνεύεται καλά μέσα στον ίσκιο μου
    Σάμπως λιθάρι στον ουρανό που εχάθη.

    Τα μάτια της κρατεί πάντ' αχοιχτά•
    Ποτέ δεν μ' έδωσε του ύπνου δώρο•
    Τα όνειρά της κολυμπούν στο φως•
    Σβήνουνε ήλιους και καπάκι ήλιους άλλους•
    Με κάνουν και γελώ και κλαίω και γελώ
    Και όλο μιλώ μιλώ και τίποτα δε λέω.

    ("Η αγαπημένη" του Πωλ Ελυάρ-Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank you very much, σενιόρ. Τελευταία εκτέλεση στην οποία έχω ακούσει αυτό το τραγούδι ήταν της Αριέλ Ντομπάλ - λιγότερο παθιάρικη και περισσότερο χορευτική και παιχνιδιάρικη. Όποτε ακούω, που λέτε, την Perfidia μού έρχονται στο νου τα "μεξικάνικα" χρόνια μου. GRACIAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ locus solus: Αν πάτε, senhor, στο ιστολόγιο
    www.napolikaibuenosaires.blogspot.com, θα βρείτε την περί ης ο λόγος. Λέτε προφανώς για τα χρόνια σας στο Jalisco...

    ΑπάντησηΔιαγραφή