Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΦΟΥΜΑΡΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ


ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΘΗΣ


[ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΦΟΥΜΑΡΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ]


Μπερδεμένος φουμάρω τα χρόνια μου
Και η μνήμη μου ψάχνει στη
Μνήμη

Αλητεύει ένας νους πυρετός
Ποιών ωρών και εποχών
Κρατημένος στο δίχτυ

Σε μια στάλα ψυχής κολυμπώ
Όλο σκέψεις σου στέλνω
Θεού Νυχτολάτη

Λίγο μείνε
Και διάβαζε γρήγορα
Τα κενά των ρυθμών μου

Σκύψε, δες με περίλυπο
Σφραγισμένο
Με κόκκινα μάτια

Ό,τι δείχνω
    μαχαίρια στους κόλπους σου
Ό,τι λέγω
    φωτιά στα ρηθέντα

Μαύρος δαίμονας
Ίσκιος ανέγγιχτος
Στην κρυμμένη σου χώρα
Χορεύω


Από το βιβλίο: Χρήστος Βάθης, "Μάγια Σκιά", Εκδόσεις Διάττων 1978, σελ. 29.

5 σχόλια:

  1. Θα σας παρακαλούσα να μας πείτε περισσότερα γι αυτόν τον ποιητή. Εδώ στην επαρχία που ζω δεν είναι εύκολο να βρούμε το βιβλίο του. Έχει φοβερή γραφή, ωραίες ιδέες και δεν ξέρω γιατί είναι άγνωστος (σε μένα τουλάχιστον, ελπίχω να είναι γνωστός σε άλλους)Αν δεν σας κουράζω πείτε μα περισσότερα στοιχεία και αν έχει εκδώσει και άλλες συλλογές. Ειναι ανακάλυψη για μένα

    Πέπη Ιορδανίδου
    Αλεξάνδρεια Ημαθίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ' το ίδιο βιβλίο (σελ.58):

    Είμαι ο νους
    Παράλυτος
    Που ψάχνει το ρυθμό του

    Όσες λέξεις μισώ
    Αγαπώ κι απολύω

    Φρην ανίερη
    Ωρολόγι σκατόψυχο
    Στο ντορό του θανάτου

    Αντιγράφω απ'τα στήθια της θάλασσας
    Την ανάσα της νύχτας

    Είμαι βλέμμα
    Που αδέσποτο ξέμεινε
    Κι αναβλέπει το θαύμα

    Μα δεν είμαι
    Αυτός που γευμάτισε
    Στο τραπέζι των άστρων

    Σαν το ζώο αφοδεύω
    Που σκέφτεται

    Μελετώ Ιστορία
    Λύρα ή Τόξο
    Τη μνήμη

    Είμ' ο Κόσμος
    Φριχτό παρανάλωμα
    Κι είσαι-

    1985
    Υ.Γ. Έρρωσο, Βάθη!

    Τα σέβη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ πέπη ιορδανίδου: Δεν έχει εκδώσει άλλο βιβλίο. Στείλτε διεύθυνση (στο e-mail μου) να σας στείλω μια φωτοκόπια.

    Γιατί δεν είναι γνωστός; Μα γιατί είναι τόσοι και τόσοι άλλοι γνωστοί, εκλεκτή μου φίλη...

    @ lapsus digiti: Ευχαριστώ πολύ. Θα το κρεμάσω αύριο μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή