Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ


ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΥ


ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ


Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν νωρίς την Ηθική
- δήθεν με νίβουν μ’ ανομήματα αιώνων.
Κι εγώ, ιέρεια στης Λαγνείας τη σπονδή,
Εκάτη, Αστάρτη, ηδονών μα και δαιμόνων
σε μιαν αντίληψη του κόσμου αρσενική.

Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν καιρό την Ενοχή
- δεν έχουν οι αμαρτίες μιαν όψη μόνον.
Κι εγώ, στου Ανήθικου δοσμένη τη σπουδή,
με μίση και κατάρες τόσων χρόνων,
στα φαύλα και τα κρείττω η πηγή,

είμαι η Γυναίκα, που παλεύει την πληγή.


              11.7 – 2.8.2000


Από το βιβλίο: Σοφία Κολοτούρου, «Αν-επίκαιρα ποιήματα», Τυπωθήτω, Αθήνα 2007, σελ. 13.

11 σχόλια:

  1. Κάτι λείπει στον τρίτο στίχο ή μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ γιαραμπής: Όντως - έλειπε ένα σίγμα. Ευχαριστώ για την υπόδειξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποίηση, μην μόναν όψιν πάντως.
    αρτιότητα που ζηλεύω. ευχαριστώ σοφία και γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "δήθεν με νίβουν μ' ανομήματα αιώνων". Είναι πράγματι, εφικτό, να πάρεις δίχως να κλέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ abtha: Όπου νά'ναι έρχεται και η δική σου σειρά! Έχεις μπει στο πρόγραμμα... Χαίρε!

    @ churchwarden: ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφέρουσα η ασάφεια (ανοιχτοσύνη;) της κατακλείδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ locus solus: Όταν λέτε "ανοιχτοσύνη", μήπως εννοείται "αβερτοσύνη";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις το είδα, κατά τύχη. Ευχαριστώ θερμά τον Γιώργο Κεντρωτή για τη φιλοξενία και τους λοιπούς για τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ σοφία κολοτούρου: Πάντοτε καλοδεχούμενη. Χαιρετισμούς στον Νίκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ churchwarden: Κάτι θα κάνουμε και για σας, φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή