Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

ΖΗΤΩ!




RENÉ CHAR


ΖΗΤΩ!

Αυτή η πατρίδα δεν είναι παρά
ευχή του πνεύματος, ένα
αντι-μνήμα.

Στην πατρίδα μου οι τρυφερές αποδείξεις της άνοιξης και τα κακοντυμένα πουλιά προτιμώνται έναντι σκοπών πολύ μακρινών.

 Η αλήθεια περιμένει την αυγή πλάι σ’ έν’ αγιοκέρι. Το τζάμι του παράθυρου είναι αφρόντιστο. Όποιον μένει και κοιτάζει δεν τον νοιάζει.

  Στην πατρίδα μου δεν κάνουν ερωτήσεις σε άνθρωπο συγκινημένο.

  Ίσκιος κακόβουλος επάνω στην μπαταρισμένη βάρκα δεν υπάρχει.

  Καλημέρα με το ζόρι είναι στην πατρίδα μου αγνοείται.

  Και δανείζονται μόνον όσα γίνεται να γυρίσουνε αβγατισμένα.

  Υπάρχουν φύλλα, φύλλα πολλά πάνω στης πατρίδας μου τα δέντρα. Τα κλαδιά είναι ελεύθερα να μην έχουν καρπούς.

  Στην καλή πίστη του νικητή δεν πιστεύουμε.

  Στην πατρίδα μου λέμε ευχαριστώ.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου