Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ



JORGE LUIS BORGES


Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ

Και πάλι εδώ, με χείλη αξιομνημόνευτα, μοναδικός εγώ
  και όμοιός σας.
Επέμεινα στης ευτυχίας την προσπέλαση και στην οικειότητα
  του πόνου.
Διέσχισα τις θάλασσες;.
Εγνώρισα χώρες πολλές· είδα μια γυναίκα και καναδυοτρείς
  άντρες.
Αγάπησα μια κοπέλα περήφανη και πάλλευκη μέσα στην
  ισπανική της αταραξία.
Είδα κάποιο προάστιο ατελείωτο που έσφυζε από
  ηλιοβασιλεμάτων αθανασία αχόρταγη.
Δοκίμασα τη γεύση πλήθους λέξεων.
Πιστεύω βαθύτατα ότι αυτά είναι όλα κι όλα και ότι
  ούτε θα δω ούτε θα κάνω πράγματα καινούργια.
Πιστεύω ότι οι μέρες μου και οι νύχτες μου ισούνται
  ως προς την πενία και τον πλούτο με αυτές του Θεού
  και όλων των άνθρώπων.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου