Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΙΩ ΠΟΥ ΓΗΝ




ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ


ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΙΩ ΠΟΥ ΓΗΝ

Επειδή είμαι εγιώ που γην
μπορώ να καρτερώ
ώσπου να γεμώσουσιν οι πέτρες μου νερόν
να γεμώσουσιν οι λάκκοι
να γεμώσει η δοξαμένη
να γεμώσει το αυλάτζιην να ποτίσουσιν οι λας

Τζι επειδή είμαι εγιώ που γην
μπορώ να καρτερώ
ώσπου να βλαστήσει το παμπάτζιην
να γεμώσει το κουκκούλλιν
να ανοίξει το καρύιν
να κάμει η αυκή δροσιάν να το συνάξουν.

Τζι επειδή είμαι εγιώ που γην
μπορώ να καρτερώ
ώσπου να δείξουσιν τα μηναλλάγια
να κάμει ο Νιόβρης θκυό νερά
να φκω στον κάμπον με τα βούθκια
σπόρον να σπείρω που ζυμπίλιν.

Τζι επειδή είμαι εγιώ που γην
μπορώ να καρτερώ ώσπου
να φκει ο φαρράς τζιαι το σιτάριν
να μεστώσει η κουτσούλλα
νάρτει ο μήνας θεριστής
σιήλιοι αρκάτες ταπισόν του
να θερίσουν με φασούλες
τζιαί να δήσουν τα δεμάθκια.

Τζι επειδή είμαι εγιώ που γήν
μπορώ να καρτερώ
την μάνα μου με την βουκάνην
να ζέξει τα βούθκια στο αλώνιν
να γυρίζουν ούλλον γυρόν
ν’ αλωνίσει το σιτάριν.

Τζι επειδή είμαι εγιώ που γην
μπορώ να καρτερώ
να φυσήσει ένας μαΐστρος
ν’ ανεμίσουμεν στ’ αλώνιν
να χωρίσει το σπυρίν που τ’ άσιερον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου